ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

بازدید دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد از تحریریه شهرآرا

  • کد خبر: ۱۰۰۰۵۶
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
بازدید دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد از تحریریه شهرآرا
دیروز حجت الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر، و هاشم دائمی، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد، با حضور در روزنامه شهرآرا از بخش‌های این مجموعه بازدید کردند.

محمد کاملان | شهرآرانیوز - دیروز حجت الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر، و هاشم دائمی، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد، با حضور در روزنامه شهرآرا از بخش‌های این مجموعه بازدید کردند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد در جریان این بازدید با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها و خبرنگاران در جهاد تبیین تصریح کرد: خبرنگاران جهادگران خط مقدم در جهاد تبیین هستند و شما باید روشنگری و مفاهیم انقلاب را به بدنه جامعه پمپاژ کنید.

هاشم دائمی رسالت جدی و اساسی رسانه‌های شناسنامه دار را که پشتوانه علمی دارند معرفی درست مطالبه گری دانست و گفت: ادبیات مطالبه گری در جامعه خوب بیان نشده است. امروز هرکس در پوشش مطالبه گری در فضای مجازی و صفحات خودش به افراد انگ سیاسی و مالی و امنیتی می‌زند و نشر اکاذیب می‌کند و در آخر هیچ عذرخواهی‌ای هم نمی‌کند. مطالبه گری الزامات و لوازم دارد و ادبیات و قانون خودش را می‌طلبد و حریم و حرمت دارد.

وی در ادامه افزود: الان خیلی‌ها در فضای مجازی یک صفحه درست می‌کنند و هر چیزی که دلشان می‌خواهد در آن بارگذاری و ادعا می‌کنند که خبرنگار و فعال رسانه‌ای هستند، در حالی که الزامات ابتدایی خبر و خبرسازی را بلد نیستند و ساحت مقدس خبرنگاری را با خبر‌های بی محتوا زیر سؤال می‌برند.

جوانی نقطه قوت شهرآراست

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت روزنامه شهرآرا جوان‌بودن این مجموعه است گفت: میانگین سنی دیگر مجموعه‌های رسانه‌ای معمولا بالاست، اما شهرآرا جوان است و همین جوانی باعث پویایی این روزنامه می‌شود.

دائمی ادامه داد: جنس کار خبر ایجاب می‌کند که باید برای آن وقت بگذارید، اما سختی‌های این کار در جایی دیده نمی‌شود. وی با تأکید بر اهمیت فضای مجازی برای کار رسانه‌ای بیان کرد: اکنون و در دنیای امروز، فضای مجازی نسبت به رسانه مکتوب اهمیت بیشتری دارد، چون خبر و اتفاقات در این فضا بیشتر دیده می‌شود، در اختیار همه است و مردم با آن ارتباط بهتری می‌گیرند. در لحظه بودن در فضای مجازی برای انتقال اخبار بسیار مهم است و شهرآرا باید به سمت تقویت فضای مجازی رسانه‌ای خودش برود. البته که هنوز رسانه مکتوب جایگاه و وجاهت خودش را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->